Bu Blogda Ara

28 Temmuz 2014 Pazartesi

Yepyeni Bir Yönetim Mask Yönetim

Yepyeni bir firma Mask Yönetim .Profesyonel apartman,site ve işhanı yönetimi çok farklı bir yönetim anlayışı ile Edirnede faaliyetlerine başladı .Tam profesyonel yönetim anlayışı ile yola çıkan genç ve dinamik bir ekip peki nasıl oluyor tam profesyonel yönetim .Apartman ,site ve işhanları yönetim kurullarında aldıkları karara istinaden yönetimi mask yönetime devrediyor.Slogan basit ''cebinizden tek kuruş çıkmadan'' nasıl demek geliyor insanın içinden Mask yönetim olarak tüm çözüm ortakları ile beraber apartmanların giderlerini minimuma indirmek için her şey yapılıyor elektrik ihale ediliyor en düşük fiyatı veren firmaya veriliyor,küçük onarımları kendi ekiplerine yaptırıp işçilik ücretleri düşürülüyor,temizlik kendi ekiplerine tam profesyonelce yaptırılıyor ve maliyet düşürülüyor,Üçlü denetim sistemi sayesinde sürekli iyileştirme faaliyetlerine devam ediliyor.
         ÜÇLÜ DENETİM
1.Yönetici Denetimi
2.Firma İç Denetimi
3.Apartman,site,işhanı denetçileri.

Binanızı mask yönetime devrettiğiniz andan itibaren binanıza mask yönetim tarafından bir yönetici görevlendiriliyor.Yönetici mali sorumluluklar dışında kat mülkiyeti kanununun yüklediği her sorumluluğu yerine getiriyor.Mali sorumluluk Mask yönetim muhasebe ve hukuk servisi tarafından yerine getiriliyor.Firma iç denetimi Mask yönetim denetçileri tarafından yönetici ve muhasebenin belirli periyotlarda denetlenmesi ile yapılıyor.Apartman ,site,işhanı denetimi ise Kat malikleri kurulundan yetki verilen denetçiler ile kat maliklerinin Mask Yönetimi ve Kendilerine görevlendirilen yönetici leri denetlemesi ile yapılıyor.

Apartman,site ve işhanlarında oturan herkese bir şifre verilerek tüm hesaplara ve yapılan işlemleri takip etme yetkisi verilerek şeffaflık sağlanıyor.

Siz yönetici seçmekle ,aidat toplamakla uğraşmıyorsunuz.Komşularınızla ilişkileriniz bozulmuyor.

ŞEFFAF,HESAP VEREBİLİR BİR YÖNETİM MASK YÖNETİM

www.maskyonetim.com   Tüm edirnelileri bekliyoruz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder