Bu Blogda Ara

4 Ocak 2014 Cumartesi

Bir Sabah Hüsranı

    Akşam yatmadan önce hayatınızın nekadar düzenli herşeyin yolunda gittiğini düşünüp sabah kalktığınızda herşey başınıza yıkıldığı oldumu iş te bu söylediklerim bu sabah benim başıma geldi.

  Sabah kalktım sitemin son durumuna bakmak için bilgisayarı açtım ve büyük bir şok yaşadım aman allahım dedim ben hala uyuyormuyum yerimden fırladım ne oluyor girdiğim adresmi yanlış yoksa ama doğru hemen telefona sarıldım bilgisayarcı arkadaşıma yüklendim o da bir şok ama ne oldu niçin karşıma sadece site adı yazılı bir sayfa çıktı hemen hosting şirketine e-mail attık ama sizi üye alırken hertürlü destekten her türlü yedeklemekten bahseden son teknoloji filan diye ağızlarının suyunu akıtan sevgili hosting''çiler adını bile verim reklamını yapmak istemediğimiz sistemin yedeğinin alındığını ama geri yükleme yapamayacaklarını söyleyince bir daha şok oldum niçin yedek alıyorsunuz o zaman diyorum almamız lazım diye utanmadan cevap veriyorlar alıyorsunuz madem niçin yükleme yapmıyorsunuz diyorum sisteminiz sistemimize uymuyor kardeşim o zaman niçin bana hosting hizmeti sağlıyorsun demezlermi adama ey turhost denen hosting firması aynen verdikleri cevapları ekliyorum.

Merhaba Metin Bey;

Sunucu yedeklerimiz alınıyor ancak veritabanı tablo yapınız inno db olduğu için malesef restore işleminde sorun yaşanıyor bu nedenle yedeklerden donus konusunda yardımcı olamıyoruz.




Saygılarımızla,
Turhost.com Müşteri Hizmetleri

Destek Talebi Detayları


 Talep ID: QBV-133-73790
Departman: Teknik Destek
Tip: Issue
Durum: Kapalı-Closed
Öncelik: Normal

Destek Merkezi: http://support.turhost.com/index.php?



telefona sarılıyorum bu cevap üzerine ordaki kız diyorki ben satış temsilcisiyim destek merkezine e-mail atın yok çözüm sıfır elde var sıfır aylarca emek ver dişinle tırnağınla bir yerlere gel sabah kalk tığında elde var sıfır wep sitesi ile ilgilenenlere bilgisi olanlara soruyorum.
        1.Beni tüm üye kaydım,Kategorilerim,slaytlarım herşeyim nasıl silinir nasıl bir boş sayfa kalır karşıma
        2.Ben veya destek personelim müdahale etmediysek nasıl olur bu ?
        3.Hosting firması aldığı yedeği nasıl kuramaz neden yedek alıyor neden 24 saat destek gibi vaatlerle karşıma çıkıyor.
     lütfen bu cevapları bilen herkesin mesajını bekliyorum.

                                                                                   Teşekkürler


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder