Bu Blogda Ara

6 Aralık 2013 Cuma

BÖBREK TAŞI DÜŞÜRMEK

Bana böbrek taşı düşürmenin bir erkeği böylesine halsiz bırakacağını söyleseler gülerdim sadece ama öyleymiş perşembe günü idi öğle yemeğinden sonra direk ağrılarım başladı karnımın her iki yanında ilk baş önemsemedim ama gitgide artmaya başladı akşam üzeri eve geldiğimde o kadar şiddetlendi ki eşimin acile gidelim demesine rağmen ben duşa girip sıcak su ile karnıma masaj yapmaya çalıştım biraz rahatlayıp yattım gece ağrılar peyderpey girdikçe yatakta zıpladım ama erkeklikten gem vurmamak için ses çıkaramadım tüm gece gözüme tek damla uyku girmedi sabah eşim işe gider gitmez kendimi hastaneye attım acilde idrar rönken derken bir dikloron vuruldum böbreklerinde taş var denince şok oldum ve hemen ürolojiye koştum doktor muayene etti ve ultrosonla nur topu gibi taşlarımı bana gösterdi o an hapı yuttuğumu anladım iğneler ilaçlar derken bende kıvranmalar eve geldim tv de sabah programında böbrek taşı düşürenler için program vardı direk açtım izlemeye çalıştım ama taş düşüren bir kişinin tv izlemesinin ne kadar acı veren bir işkence olduğunu anladım direk sancılar ani ve ıstıraplı oluyordu bu benim ilk taşım acaba sonmu olacak?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder